Quickborn-Preis 2018

Den Quickborn-Pries 2018 kreeg de plattdüütsche Schriever Karl-Heinz Madauß ut Parchim. An’n 23.06.2018 övergeev Michael Heinrich Schormann vun’e Sporkassenstiftung Neddersassen em den Pries in en lütte Fierstünn in’t Freilichtmuseum an’n Kiekebarg.

Begröten dör Heiner Schönecke, Vörsitter vun’n Fördervereen vun’t Freilichtmuseum am Kiekeberg e. V. un Afordneter in’n Landdag vun Neddersassen,

un dör Rolf-Dieter Klooß, Vörsitter vun’n Quickborn. Vereinigung für Niederdeutsche Sprache und Literatur e.V.

Twischendörch geev dat feine Musik vun Anke Gohsmann un Wolfgang Kniep.

Dirk Römmer höll de Loffreed.

No de Priesövergaav: Michael Heinrich Schormann (Sporkassenstiftung Neddersassen, li.), Bernd Meyer (Sporkass Harborg-Buxthu, Midde) un de Priesdräger Karl-Heinz Madauß (re.)

Karl-Heinz Madauß bedank sik un lees en kotten Stremel ut sien Book över „Ol Hinning“

v. l.: Michael Heinrich Schormann, Bernd Meyer, Dirk Römmer, Johanna Kastendieck, Karl-Heinz Madauß, Herma Koehn, Rolf-Dieter Klooß, Heiner Schönecke

Tiet för’n Klönsnack achteran: Bolko Bullerdieck, Klaus Kastendieck un twee Daams vun’e Jury: Johanna Kastendieck un Herma Koehn

Karl-Heinz Madauß snackt mit Christl Twenhöfel